úterý 7. července 2015

Setkání s Nikčou a nechutný Starbucks

Po asi roce a půl jsem se konečně opět setkala s holčinou, kterou jsem potkala na léčebném pobytu v Řecku v roce 2012 a to konkrétně s Nikčou!


Jak celý den začal? Ráno jsem vstala, lekla se vlastního táty a vrhla se na chystání. Poté jsem bežela na tramvaj a nakonec dorazila s předstihem, přestoupila a nakonec vystoupila na náměstí Jířího z Poděbrad, kde jsme se s Nikčou sešly a vydaly se společně na Václavák.

Celé výlětění jsme započaly návštěvou Starbucks, kde jsme si objednaly a upřímně jsem hnusnější věc v kavárně asi ještě neměla (Můj táta teď pravděpodobně uznale přikyvuje a říká si, že mám možná dokonce i chuťové buňky, vzhledem k tomu, že on sám Starbucks nerad.). Nešlo o kávu samotnou, ale o její provedení. Asi mi to název "Caramel Coffe Jelly" a taky obrázky měly napovědět, ale v kávě byly kousky jakéhosi želé, které však bylo naprosto nechutné a mělo  zvláštní konzistenci. Nicméně jsem se z kávy aspoň trochu mohla najíst. :D

Následovaly obchody na samotném náměstí, kde jsem si taky něco málo koupila (A předesílám, že na nákupy jsem se nevykašlala, brzy čekejte květen+červen a později také červenec, kde uvidíte tyto úlovky.) a menší obídek v McDonaldovi, kde jsme si daly fajnovky za pár korun a vydaly se do nákupního centra Palladium, kde jsme mi první sehnaly pití a poté se vrhly na obchody.

Po dlouhém nakupování jsme ještě v jednom z pater objevil Costu a jejich ledové čaje a rozhodly se, že ty musíme taky zkusit a nakonec jsme se vydaly zpět k Poděbradovi (Jak jsem náměstí po telefonátu s tátou přejmenovala. :D) kvůli poplachu, že musíme být zpět do pěti hodin, ale stejně jsme tam ještě hodinu seděly a vykládaly.

Co Vy? Máte rádi Starbucks? Nebo máte tipy na lepší kavárny? :)

4 komentáře:

  1. Mohla bys za mnou přijet na vynikající ledové kafe do Crosscafe do Plzně ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beru tě za slovo a někdy dojedu! <3 Měla by ses bát :D

      Vymazat
    2. Já a bát se? :O Já se naopak těším! :*

      Vymazat
    3. To jsem ráda, taky se těším :* :3

      Vymazat