pondělí 13. července 2015

S Míšou na Filmový festival

V pondělí jsem se vydala na cestu přes celou Českou Republiku a to doslova.. Víkend jsem totiž strávila u babičky kousek od Valašského Meziříčí a dostat se odtamtud za Míšou do Lokte trvalo bez mála sedm hodin, když počítám jen čas strávený v dopravních prostředcích.

Večer jsem dojela do Sokolova, kde si mě Míša s její maminkou vyzvedly a dovezly mě k nim domů do Lokte, kde jsme si prošly město (Které jsem si ovšem nenafotila, protože jsem čekala, že si ho projdeme ještě v úterý znova.) a nakrmily kozy s kůzlátky, které tam byly u řeky v ohradě. Večer jsme si pak zahrály na největší prasátka snědly dvě čokolády a do toho brambůrky, protože bez toho by to nebyla ta správná přespávačka.

Druhý den (V úterý.) jsme šly rychle nafotit pár fotek, konkrétně Míši profilovku na Fíbí (A taky pár dalších fotek.) a mně poté outfit, na který se můžete těšit ve středu.

Po obědě jsme se vydaly na autobus, který nás dovezl přímo do Varů, prošly si město, stánky patřící k festivalu, kde jsme u RWE zrovna narazily na autogramiádu a focení Kryštofa Hádka a Davida Máje v rámci premiéry jejich nového filmu Kobry a užovky. Přiznám se, že jsem úplně nevěděla, o koho vlastně jde, ale Míša to věděla, řekla mi, že to je přece ten a ten co hraje tam a tam vyjmenovala mi všechny české známé filmy, které já nikdy v životě neviděla, až jsem nakonec řekla, že se jdeme vyfotit a tak jsme teda tak nějak šly.

Nechyběla ochutnávka Karlovarských oplatků a prohlídka vřídla (Nebo tak nějak to Míša pojmenovala. :D), ale ochutnávat pramen jsem si netroufla, protože co si pamatuji z Luhačovic, tak to rozhodně nic dobrého nebylo.

Taky jsme se vyfotily u červeného koberce a došly se projít k hotelu kde byl ubytovaný Richard Gere, což samo o sobě bylo od autobusového terminálu docela daleko a teď si představte, že jsme to celé šly ještě zpátky a pak pokračovaly do obchodního centra Varyáda, kde jsem si něco málo nakoupila a opět, stejně jako věci z Prahy, vše uvidíte v nákupech za červenec.

A ještě jedna várka fotek, kde můžete v kroužku vidět prezidentské apartmá, kde bydlel Richard Gere, pár budov, fontán, sloupů a bůh ví čeho ještě, co se mi líbily, řadu před oficiálním obchodem filmového festivalu, kde prodávali hrníčky, trička a další drobnosti, květinový záhon s tehdejším datem, který prý každý den přesazují, aby ukazoval správné datum (Pro stejně slepé, jako jsem já, můžete vidět, že je tam napsané 7. 7. 15. :) :D) a fotku s medvědem, který rozdával letáky a spolu s jednou holčinou lidem vykládali o speciální aplikaci vyvinutou přímo pro festival, kde jste se vyfotili se speciálním rámečkem (Viz. foto vpravo dole.) a fotku pak sdíleli na Instagramu.

No a nakonec jsme si po všech nákupech a procházkách sedly do kavárny, kde měli spoustu příchutí horkých, ale i ledových čokolád, takže jsem si i já milovník kávy dala čokoládu a to konkrétně nugátovou, zatímco Míša vyzkoušela kokosovou a musím říct, že obě byly moc dobré.

No a po večeru stráveném u další tabulky čokolády a filmu následoval den poslední, kdy jsme kvůli špatnému počasí byly u Mišky doma a pak se vydaly do Sokolova, kde si Míša zašla k zubaři, společně jsem poté nakoukly ještě do Tesca (To abych měla ve vlaku co papat. :D) a do drogérky a vydaly se na nádraží.

A co Vy? Byli jste se kouknout na filmový festival? Potkali jste někoho?

2 komentáře:

  1. Bože můj to je tak dávno? Jako by to bylo včera :O mega moc užité tři dny 😊

    OdpovědětVymazat