středa 15. července 2015

Nebojte se stříbrné!

Víte co je dnes za den? Středa! A víte jaká? Konečně je zde zase outfitová středa! A tentokrát je to outfit, který jsem pro Vás nafotila při příležitosti filmového festivalu, o kterém jste si mohli přečíst TADY.
Jak už tedy víte byla jsem se podívat za kamarádkou, kterou jsem poznala na loňském Mořském koníku (Od které mám mimochodem TOHLE tričko a mohla jsem tak udělat outfit. :D) a spojila jsem to s návštěvou filmového festivalu a také vyfocením outfitu, který jsem měla v hlavě již celkem dlouho, ale stále mi chyběla jedna část a to batoh, který jsem dostala od táty za vysvědčení (Tím pádem ho neuvidíte v nákupech.) a mohla se tak radovat, že je opravdu tak podobný mým botám.

Prvním kouskem je tmavě modrá košile s černým vzorem a stříbrnými detaily na límečku, díky kterým se stala kandidátem pro outfit se stříbrnými doplňky právě ona. Dalším neméně důležitým kouskem je obyčejná černá skater skirt s kapsami a ideální délkou. Měla jsem problém, že všechny sukně byly příliš krátké a tahle jediná (Když jsem si teda vzala větší velikost, než jsem potřebovala, protože ta menší byla kratší.) byla konečně delší než těsně pod zadek. 

No a dostáváme se k zlatému (Nebo spíš stříbrnému! :D) hřebu článku a to jsou boty a batoh. O botách jsem již mluvila TADY, mám je již celkem dlouho, jsou pohodlné, ale nezvládají moje cestování kdy se všelijak krčí v taškách a kufrech a to nemluvím o tom, že jsem je nechtě vymáchala v moři,  když jsem byla na stáži v Itálii. Ve výsledku jsou to moje oblíbené, ale odrbané chudinky a o to víc  mě to mrzí, když vím, jak perfektně jsou sladěné s batohem a vypadají, jakoby to všechno bylo z jedné kolekce.
No a o batohu jsem všem vykládala už dlouho. První byli všichni trochu překvapení, že mám stříbrné boty a když jsem se zmínila o batohu, tak na tom byly podobně, ale na druhou stranu není lepší pocit, než si sehnat tašku k botám (Nebo naopak. :D), že ano? :D A tak když batoh slevnili, začala jsem o něm vykládat ještě víc, až jsem to lehce vzdala s tím, že si ho koupím, až budu v Praze a pak najednou zavolal táta, jestli po tom batohu pořád toužím a zbytek si domyslíte...

Košile - Camaieu
Sukně - New Yorker
Boty - New Yorker
Batoh - SinSay

PS: Bylo opravdu slunečno, takže mám ve tváři stíny a taky se šklebím, tak za to se omlouvám.

Co si myslíte o botách a kabelkách netradičních barev/vzorů? Je to pro vás IN nebo přešlap?

2 komentáře:

  1. Skvělá práce fotografa! Jo a moc ti to sluší :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, můj fotograf je prostě třída! Děkuju :*

      Vymazat