úterý 9. června 2015

Deník stážistů - Den 9. - Kdo si hraje nezlobí

Středa byla nejzajímavějším dnem ze všech necestovních dnů. Začalo to už ráno, kdy jsme po snídani měli seminář a dostali zadání, že si máme po dvojicích připravit společenské hry/aktivity, které pak vyzkoušíme u čekaní na jídlo. (Italové jí strašně dlouho, ale víc se snad dozvíte ve speciálu.) 

Nakonec to dopadlo tak, že jsme hru samozřejmě úplně vypustily z hlavy, oblékly se, namalovaly se a šly si udělat fotky na kamennou skalku s tím, že to třeba šoupnem na FíBí. Cestou zpátky jsme se pak řehtaly, prohlížely si nepovedené fotky a až na hotelu zjistily, že máme deset minut do obědu. A přesně v tu chvíli začalo rychlo-googlení a ještě při předkrmu jsme se nenápadně potichu domlouvaly, kterou hru ostatním vlastně vysvětlíme. My se Sárkou jsme zvolily hru Čísla vymněnte se (Pravidla si najděte na internetu, my čerpaly TADY.) a rychle hru sfoukly při čekání na jeden z chodů. 
Druhou dvojicí pro dopoledne byly Terka s Barčou, které si připravily takovou tu hru, kdy Vám nalepí na hlavu papírek a vy máte hádat kdo nebo co jste zač. Smála jsem se když se Sárka zeptala jestli je modrá a po mém odsouhlasení se zeptala, jestli je Nemo (Který je bílo-oranžový BTW.) a taky mi to pak karma krásně vrátila, když jsem byla poslední s lístečkem na hlavě a pořád nemohla přijít na PÁRÁTKO.

Večer se ve hrách pokračovalo, přičemž se začlo tím, že si Milča s Míšou připravily několik italských slov, ze kterých jsme vytvořily větu, aniž bychom věděly její význam a poté jsme dostaly překlad slov.
Poslední hrou, kterou si připravily Evča s Domčou, bylo něco, co bych já nazvala asi tečkovaná a spočívalo to v tom, že jste vždycky řekli "Já jsem blabla bez tečky a volám blablu bez tečky." (Blabla je vaše jméno a blablu je jméno toho koho voláte. :D) A když jste se spletli, udělala se vám na obličej tečka z pasty a nebyli jste "blabla bez tečky", ale byli jste "blabla s tečkou" a tak vám tečky postupně přibývaly.

No abych článek zakončila, tak Vám konečně prozradím aktivitu, o které jsem mluvila v PŘEDEŠLÉM ČLÁNKU a tou bylo tančení podle videí na počítači. Videa původně pochází z hry Just Dance, kterou já teda doma nevlastním, ale mám její alternativu Dance Central na X-box. Nevěřili byste, jak moc jsme se při poskakování bavily, a ačkoliv nám to moc nešlo (Dobře nešlo nám to fakt dost...), tak jsme se hodně zasmály a taky se konečně hýbaly, i když to na to množství snědeného jídla rozhodně nebylo dost.

PS: Chtěla jsem Vám pro zasmání přidat video z tančení, ale je příliš velké na to, aby bylo přidáno přes blog, takže si nenechte ujít celkové video ze stáže, které bude už dnes večer, kde se alespoň na chvilku můžete našim pokusům o tanec zasmát. :)

Jaké aktivity byste vymysleli Vy? A hráli jste někdy takovouto taneční hru?

Žádné komentáře:

Okomentovat