úterý 9. června 2015

Deník stážistů - Den 6. a 7. - Volno, odpočívání a smažení slaninky

Už dlouho jen sedím, hledím ( A abych se teda trochu bránila, tak taky stříhám video, ale o tom později.) a přemýšlím, proč jsem vlastně nedopsala zbytek deníku a konečně jsem se dostala k odpovědi.
Každý den mám perfektně zaznamenaný fotkami a dokážu si ho v mysli vybavit vcelku dopodrobna, ale tyto dva dny, což jsou neděle a pondělí, ve kterých jsme měli volno, jsem moc nezdokumentovala a taky není úplně o čem psát.
Představte si to jako skutečnou dovolenou. Prostě jíte, bavíte se, občas chatujete a pak se válíte na slunci. Ano tak přesně takhle vypadaly naše dva volné dny, kdy se jeden den tak úžasně rozjasnilo, že jsme se hned po obědě vydaly na pláž, pleskly sebou na co nejbližší místo a začaly se opalovat.
Čas ten den docela utíkal (Ikdyž je to možná tím, že jsem na chvilku usnula.), my se opalovaly, hrály karty a tak trochu zrůžověly. Konkrétně Sárka byla po dni růžovo-červená jako slaninka a večer si ani nemohla lehnout, jak ji všechno bolelo. A nebudu lhát, ačkoliv jsem s ní soucítila, pořád to bylo příliš vtipné na to, abych si udržela chladnou tvář a ani jednou do ní nedloubla.  
A pondělí? Ačkoliv jsme byli všichni spálení (Samozřejmě jedna z nás více, než ti ostatní.), stejně jsme se s holkama alespoň na chvíli vydaly na pláž, chytaly wifi a my se Sárkou se také připravovaly na úterý, kdy nás čekalo průvodcování.

A jak byste své volné dny na stáži strávili Vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat