úterý 9. června 2015

Deník stážistů - Den 12. - Cesta domů + VIDEO z celé stáže

Posledním mým dnešním vzpomínkovým článkem je článek o cestě domů. Ke kterému konečně přidám hotové video a to snad dokonce v HD, jelikož se mi to díky tatínkovi konečně podařilo udělat tak, jak jsem si přála a zároveň Vás můžu navnadit na to, že mám připravený ještě jeden článek, který nebude už o žádném z dnů, ale bude to takový speciál, ale ten až jindy. :)
Vezmu-li sobotu úplně od začátku, tak rozhodně zmíním brzké vstávání, které bylo díky nervům a cestovní horečce vlastně docela snadné, neboť nás naše svaly automaticky zvedly z postelí a donutily udělat vše potřebné.
Následovala snídaně, která byla až moc děsivá, protože uvědomění si odjezdu padlo úplně na všechny, a nakonec ještě loučení se s personálem a celkově s hotelem. Bohužel řeči v autě typu "Já jsem tam něco zapomněla musíme se vrátit." nefungovaly a tak jsme opravdu ukončili náš pobyt v Itálii a vrátili se zpět do Čech.
Cesta byla zdlouhavá a rozhodně nebyla tak příjemná jako cesta tam. Je sice pravda, že teď už jsme se znaly a dokázaly jsme se spolu bavit, ale už tady nebylo žádné natěšení, očekávání ani radost. Prostě jsme všechny jely domů, kde jsme to znaly a musely jsme se dostat zpět do školního režimu.
Když pak mikrobus dojel před školu, všechny jsme se rozprchly ke svým rodinám i s našimi zavazadly (Některými většími než ostatními, to je pravda. :D) a najednou to bylo pryč. Celých 12 dnů, které mi v tu chvíli připadaly jako naprosto normální a všední, skončilo a my zase byly samy ve svých rodinách a třídách a zbyly nám jen fotky a videa.
Nicméně dobrá zpráva: Hodláme se příští rok procpat do kufru mikrobusu a jet s ostatními, tak nám drže palce ať se tam vlezeme! :D
A tady už slíbené video: Protože tohle video Vám řekne zase o něco víc, než jen nudné vypisování a fotky. Enjoy! :)

Děláte si z různých zážitků a dovolených takové poznámky jako je můj Deník stážistů? Shromáždíte fotky do fotoknih nebo uděláte video?

Žádné komentáře:

Okomentovat