pátek 1. května 2015

Poslední zvonění

Já se asi nikdy nepoučím. Sice jsem outfit opravdu šla vyfotit ve středu tak, jak jsem měla v plánu, ale nakonec jsem přišla domů večer a unaveně padla do postele neschopná sepsat článek. A tak ho sepisuji dnes.
Outfit aka "vem si něco s kapsama, ať máš u sebe drobné" a "něco obyčejného, ať ti není líto, že je to od octu" je tady a snad se bude líbit. :)
Základ je opravdu jednoduchý a to basic tričko bílé barvy. Přes něj kostkovaná košile černobílé barvy a do větru koženková bundička, aby mi nebyla zima, ačkoliv co si budem nalhávat, mi zima opravdu byla. Úzké džíny lehce vybledlé barvy, jakožto jeden z nejstarších kousků v mém šatníku a tedy ideální kandidát na přežití octového postřiku a máme outfit hotový.

Uznávám takhle jednoduše by to byla trochu nuda a tak nesmí chybět doplňky. Na krku mám pro mě již celkem klasický náhrdelník ve stylu řetězu černostříbrné barvy s malými kamínky, na nose sluneční brýle, jež jste na mě už také mohli vidět a v uších náušnice, které bohužel nafocené nemám, ale mohli jste je zahlédnout například v outfitu Double denim.
No a když nepočítám boty, tak nám zbývá už jen kabelka. Nemůžu uvěřit, že jsem vám ji ještě neukázala, přestože ji do školy nosím úplně pořád a tak to tedy dnešním článkem napravuji. 

Džíny - C&A
Třičko - C&A
Košile - tuším, že taky C&A, ale byl to dárek, tak si nejsem jistá
Bunda - New Yorker
Náhrdelník - New Yorker
Brýle - Takko
Náušnice - dárek z Řecka
Boty - Deichmann
Kabelka - můžete zakoupit na http://www.svetshopaholiku.cz

A co Vy? Měli jste poslední zvonění? Skončili jste bez peněz, smradlaví a popsaní? :)

2 komentáře: