neděle 17. května 2015

Nákupy duben

Jak už jsem před měsícem zmiňovala, tehdejší nákupy byly opravdu něco extrémního. Nákupy za duben jsou oproti nim naprostá drobnost, ale já se o ně s Vámi i tak podělím.


Začnu jedinou věcí objednanou z internetu a to je tento vak s nápisem Hakuna Matata ze stránky www.wayfarer.cz/, který mě zaujal hned na první pohled a je skvělý v tom, že se do něj dost vleze, ale on sám je dobře skladný.

Jak jste mohli vidět TADY, byli jsme se školou v Praze a při rozchodu jsem si koupila pár věcí pro radost. Jako první jsem zavítala do mého oblíbeného SinSay, který jsem si já osobně strašně oblíbila a koupila si nejúžasnější high-waisted džíny (A když říkám high-waisted, tak tentokrát myslím opravdu pořádně.) a náhrdelník k jednomu tričku, které jistě brzy uvidíte.
Následoval Cameiu, kde jsem k narozeninám dostala zdarma šátek a já si vybrala tento tmavě hnědý a New Yorker, kde jsem původně uviděla černé boty s jakýmsi náznakem kůže, které jakoby tam na mě čekaly, ale bohužel, čekaly na všechny kromě mě, protože mou velikost neměli a tak mě hned zaujaly stříbrné botky, které doslova zářily na své okolí. 
Ze začátku jsem si jimi vůbec nebyla jistá, ale čím déle jsem je měla na nohou a sledovala, jak krásně se lesknou, tím více jsem cítila, že je potřebuju a dobře jsem udělala. Boty jsou výrazné a ačkoliv vypadají, že se k ničemu nehodí, jsou tak netradiční, že si je můžu obout v podstatě kdykoliv. Navíc jsem teď obhlížela obchody a všude mají variace stříbrných a zlatých bot, ať už sandálů, tenisek, balerín nebo lodiček... Náhoda? Nemyslím si. :D

No a celou prahu jsem zakončila Gatem, když jsem oznámila, že nutně potřebuji sluneční brýle, jež by mi ladily se zelenou mikinou a botami a věděla jsem, že v Gatu jsou brýle nejlevnější. Mimo jiné jsem tam zkoumala nabídku bot a zamilovala se do černých lesklých balerínek, které jsou ležérní a hodí se naprosto ke všemu. Nebudu lhát balerínky tam měli i v takové modrozelené barvě, ale bylo osudem, že neměli mou velikost, jinak by se mnou jely domů i ony. :D

Přesouvám se na domácí nákupy tady na Vsetíně a to konkrétně na Takko, kde měli slevy a máma mi nechala odložit nádherný náhrdelník s černými kytičkami a zlatým řetízkem. Náhrdelník doma již jednou mám, ale v tmavě modré, ale tenhle černý je snad ještě hezčí! A když jsem se otočila, uviděla jsem první tyhle zelenkavé brýle, jež mě zaujaly na první pohled a tak jsem je automaticky vzala do ruky a co bylo za nimi? Černé sluneční brýle s bílými puntíky a jak jste mohli vidět TADY, hodí se mi nejen ke košili a tašce, ale také k mému kufru a taky jedněm kraťasům, takže ty tam taky nemohly zůstat. :)

A zakončila bych to rychle kosmetikou a to opět rtěnkovou, kde jsem chtěla vyzkoušet rtěnku od Kate Moss a v akci měli zrovna odstín č. 12, což je křiklavá, doslova jarní, oranžovo-růžová barvička. Navíc ta rtěnka fakt krásně voní a připomíná mi Jelly Beans!
Druhým kouskem do sbírky je rtěnka od Dermacol. Já doma vlastním jednu z té tmavě modré kolekce a byla jsem moc zvědavá i na ty dlouhotrvající verze a vzala si odstín č. 9, který je opravdu přirozený, ale přitom ne nudný a zatím jsem s ní naprosto spokojená a nosím ji skoro pořád.
No a posledním kouskem je Baby Lips v odstínu Berry Bomb opět z řady Electro, ale tentokrát zakoupený v Čechách. Ano ano ta radost z toho, že mám něco, co v ČR není okamžitě vyprchala, jakmile jsem zašla do DM a vyskočily na mě tyto nové Babylipsy, ale na druhou stranu jsem ráda, že můžu vyzkoušet i další odstín.

A tím bych tyto hodně opožděné dubnové nákupy uzavřela s poznámkou, že ty květnové zatím vypadají, že budou o něco delší, což nevím, jestli je dobře nebo špatně. :)

A co Vy? Zpozorovali jste novou kolekci Baby Lips? Holdujete jim, nebo máte radši jiné balzámy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat