neděle 3. května 2015

Florbalová fanynka v Praze

Státní svátek a díky tomu prodloužený víkend je přesně něco pro mě a to, že se v květnu uskuteční hned dvakrát za sebou mě vždy dokáže potěšit.
O čem Vám chci povyprávět dnes je ale konkrétně sobota a to proto, že to byl asi nejzajímavější den ze všech. Sárka totiž přijela do Prahy, kde měla zápas ve florbale a tak bylo naprosto jasné, že přijedu fandit, protože jsem prostě fanynka č. 1.
Hrálo se proti pražskému týmu a to rovnou dvakrát, přičemž první zápas skončil remízou a druhý, na který se šel kouknout i táta nakonec rozhodly nájezdy. Byla vážně škoda, že Praha vyhrála, protože druhý zápas byl skvělý. Spoustu akcí, ale na Olomouckém týmu bylo později vidět vyčerpání, jelikož měli o lajnu míň. 
Co byl pro mě osobně (A pravděpodobně také pro všechny, co fandili Olomouci.) nejlepším výkonem zápasu byl vyrovnávající gól vstřelený pár sekund před koncem do branky Prahy.
Přikládám video z prvního nájezdu, kde nestřílí nikdo jiný než Sárka.
video

Aby to celé nebylo jen o jednom videu a dvou rozmazaných fotkách chci se pochlubit ještě s obědem, na který jsme si s tátou zašli. První problémy přišly, když jsem nebyla na smluveném místě ale o několik ulic jinde, takže jsem se s tátou po telefonu operativně domlouvala, kde mě má vyzvednout, až ze mě nakonec vypadlo "Jsem u školy a jsou tu dvě řady tulipánů." načež mi táta pohotově odpověděl, že tulipány taky vidí a o minutu později jsem seděla v autě a na otázku kam jdeme jsem dostala odpověď, že do italsko-mexické restaurace.
Trochu mě to vylekalo. Přeci jen cizí kuchyni moc nemusím a slovo mexická mě nelákalo. Na druhou stranu při slově italská mě napadlo tiramisu, takže se mi nálada zlepšila a když táta dodal, že italské jsou i těstoviny a pizza byla jsem zase zpátky v sedmém nebi, protože těstoviny a pizzu můžu.
Zatímco táta si vzal tuším steak s čedarem, já si objednala noky se slaninou, kuřecím masem a rajčaty a jídlo bych určitě doporučila. A jedovatě vyhlížející zákusek? Na to jak jsem se ho bála, protože většina takto obarvených dortů není dobrá, nám tento pistáciový chutnal. Byl dobře ochucený, ale nebyl přeslazený a ani příliš těžký, takže příjemná třešnička (Nebo spíš pistácie.) na dortu. :)

A co Vy? Jak jste strávili prodloužený víkend? A připravujete něco na ten další? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat