středa 13. května 2015

Donutová lady

Dnes je tu po dlouhé době outfit a po ještě delší době je outfit ve středu čili v den, který jsem si tak nějak pro outfity v duchu před-chystala. A aby těch "po dlouhé době" nebylo málo, tak je to dnes PO DLOUHÉ DOBĚ více barevné. :)
Dnes je to celé o donutovém tričku, které je samo o sobě hodně barevné a růžovém saku, jež bylo mým prvním sakem vůbec a přiznám se, že tehdy jsem ho neměla ráda. Nyní jsem z něj ale nadšená. Sedí mi, je pohodlné, na tohle počasí skvělé místo mikiny a díky své barvě nepůsobí příliš společensky, ale naopak hravě. 
Šedé džíny a pro mě už známé černé "chelsea boots" jsou pak tou nevýraznou, avšak neméně důležitou, součástí outfitu. Já osobně se držím toho, že méně je někdy více a proto zvýrazním jen určitou část outfitu, aby ji ten zbytek mohl tiše a s poklidem doplnit. 
Doplňky jsem dnes brala tématicky a tak jsem zvolila náušnice ve tvaru ukousnutých donutků (Je zajímavé, kolik lidí se zeptá, jestli jsem měla hlad a ukousla to :D) a přívěsek taktéž ve tvaru donutu, ale tentokrát celého.

Každopádně musím říct, že mi tento outfit přijde tak nějak jarní a mít na sobě pro změnu něco barevnějšího, než jen klasickou černobílou kombinaci, je tak nějak osvěžující.
Na závěr snad jen můžu poděkovat Mišce za úžasný dárek a fotografce Lucince, která to se mnou vydržela a doufat, že outfity budu přidávat více pravidelně. 

Tričko - New Yorker
Sako - Takko
Džíny - Bohužel si nepamatuju
Boty - Deichmann
Brýle - Takko
Náušnice - Claire's
Náhrdelník - Vyrobený jednou šikovnou holčinou :) (A ne nejsem to já :D)

Co říkáte na  trička s potiskem jídla? Vzali byste si ho na sebe? :)


2 komentáře:

  1. Nemáš vůbec za co ♡ sem ráda že se ti to líbilo ♡ A moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale mám <3
      A jasně, že se mi dárek líbil :) nosím ho ráda :) <3
      A děkuju :)

      Vymazat