neděle 24. května 2015

Deník stážistů - Den 3. - První seminář, CHALLENGE

Aniž bych chtěla, jsem nabrala několika denní zpoždění, takže to dnes všechno napravím a sepíšu vám, co se dělo. 
Tento den ( čtvrtek) byl prvním opravdovým stážovým dnem. Ráno jsme měli první seminář s panem ředitelem, kde jsme dostali za úkol přeložit si 20 italských frází (Takže dnes už umíme jen pozdravit a poděkovat...) a nakreslit si mapku městečka ve kterém se nacházíme.

Dopoledne jsem se Sárkou rozhodla, že si projdeme město a nakreslíme si mapičku, abychom splnily aspoň jeden z úkolů. Místo toho, abychom viděly památky, které bychom zakreslily, jsme však zmokly, rozhádaly se na rozcestí (Tomu jsme se ale po třech minutách zasmály.) a já jsem se šikovně rozběhla po mokré podlaze, takže jsem se rozplácla jak dlouhá, tak široká. Navíc pršelo, takže jsme zmokly a mapku jsme stejně kreslily podle plánku v hotelu. 


Odpoledne bylo ale o něco pěkněji. Přestalo pršet, sluníčko vylezlo, ale stále foukalo a bylo chladno. Ani to nám však nezabránilo se vrhnout do moře a ke všemu si to i natočit. 
Dnes je taky první den, kdy mám nějaké z videí hotové. Videí bude mnoho, ale zatím mám sestříhanou challenge, kterou jsem chtěla mít aktuální, takže můžete alespoň částečně nahlédnout do prostředí ve kterém nyní žijeme. 


A jak bylo v Čechách? Taky jste zmokli? 

Žádné komentáře:

Okomentovat