neděle 19. dubna 2015

Záhadný balíček

Dnešním příspěvkem zabloudím směrem, kterým jsem tady ještě nezabloudila a to směrem kosmetickým!
Mnoho z Vás jistě vidělo/slyšelo/četlo o záhadné krabičce jakési "poslední záchrany" na vlasy ze stránky http://www.zachranmojevlasy.cz/, kde již zítra proběhne obrovské odhalení značky a vlastně i typu produktů. A pár z Vás ji možná dokonce vyzkoušelo. A pokud ne nezoufejte. Já jsem ji vyzkoušela a mám pro vás malou recenzi. :)
Balíček jsem objednávala v podstatě hned poté, co se na blogu PetryLovelyHair objevilo video o tomto balíčku a celá ta akce a vůbec možnost vyzkoušet něco nového měly za následek to, že jsem vůbec neváhala a okamžitě vyplnila údaje pro zaslání.
Balíček mi přišel opravdu pozdě. Tipnu si tak dva až tři týdny poté, co jsem to objednávala, ve chvíli, kdy už jsem ani nevěřila, že by někdy mohl dorazit. No ale přece!
Ještě ten den jsem si běžela umýt hlavu, abych si mohla vytvořit jakési první dojmy a přiznám se Vám, že nebyly zas tak skvělé.

Musela jsem uznat, že šampón i péče hezky voněly, u šampónu mi však vůně přišla jako klasická mýdlová/šampónová vůně. Péče voněla o něco lépe a čím si mě o den později dostala byl fakt, že mi po ní vlasy občas zavoněly i po noci a dnu umytí.

Ačkoliv mé první dojmy nebyly úplně nejlepší, mé druhé a třetí dojmy na tom byly absolutně jinak. Já osobně mám rychle se mastící vlasy. Umyté mi vydrží 36 hodiny a poté je musím stáhnout do culíku. To by nebylo tak zvláštní, spousta lidi v mém věku má mastné vlasy, ale já mám navíc vlasy, které po umytí vypadají jako sláma, jsou suché a elektrizují. Použití kondicionéru je tedy na místě, ale ten mi výdrž umytých vlasů zkrátí na nějakých 24 hodin a já tak chodím s vlasy vypadajícími, jakobych si je týden nemyla.
A tady přichází světla chvíle balíčku. Nevím, na jaké vlasy jsou výrobky určeny, ale vlasy byly po umytí příjemné, rozhodně ne suché a vydržely umyté stejně a nebo možná i o trochu déle, než když si vlasy umyji jen šampónem. Vlastně mi mé z extrému do extrému existující vlasy trochu znormalizovaly a zároveň jim dodaly sílu. Vlasy vypadaly hustší, když jsem si je špatně neslehla měly i objem a působily celkově tak nějak zdravěji.

Naprosto si uvědomuju, jak moc šíleně teď asi zním, ale věřte mi, já byla ze začátku velmi skeptická a balíčku jsem zas tak velké šance nedávala. Zkrátka jsem se nenechala ovlivnit tím Boomem okolo. Nadávala jsem na balení, které se mi dokonce podařilo promáčknout při snaze dostat produkt ven a moc si od toho neslibovala.
Nakonec jsem ale spokojená. Myslím, že bych mohla výrobky doporučit (Takové malinké balení určitě, aby si lidé mohli vyzkoušet, jestli to je něco pro ně, nebo nikoliv) a jsem zvědavá na to velké odhalení, jež proběhne zítra.

PS: Jsem jediná s tak divnými vlasy? A pokud ne poradili byste mi nějaké produkty, které Vám osobně vyhovovaly?
PPS: Omlouvám se za kvalitu fotek jednotlivých produktů. Tak nějak jsem je pozapomněla vyfotit a když jsem se k tomu konečně dostala, byl už večer.

A co vy? Vyzkoušeli jste balíček? A jaký na něj máte názor?

Žádné komentáře:

Okomentovat