úterý 7. dubna 2015

Velikonoční prázdniny

Všichni (nebo valná většina) z nás si ve středu oddychli. Škola alespoň na malou chvíli končí a začnou vytoužené prázdniny. Velikonoční prázdniny!

Pro každého z nás znamenají Velikonoce něco jiného. Viděla jsem spoustu fotek, kde ostatní pečou velikonočního beránka, malují vejce a možná i pár dalších věcí, jež se na Velikonoce tuším dodržují.
Proč "tuším"? Já osobně nikdy doma nemalovala vejce, nepekla beránka a když přišla návštěva s tou vlezlou říkankou začínající na "Hody hody", vždy jsem se snažila klidit pryč.
Poslední tuším dva nebo tři roky jsem ovšem vychytralejší a jezdím na Velikonoce do Prahy. Jednak kvůli prázdninám, které mohu a chci trávit s tátou, a jednak kvůli tomu, že je tam jediný chlap a má rozum, takže si pak nepřipadáte, jakoby Vás právě někdo zmrzačil.

A jak proběhly mé prázdniny? Když opominu fakt, že jsem ve čtvrtek dojela do Prahy s kašlem, bolavým ramenem a pravděpodobně i s teplotou, tak první den výletění mohu označit za klidný. Dojela jsem kolem sedmé hodiny, nasedla na metro, táta si mě vyzvedl, jeli jsme nakoupit a v noci přijela teta se strýcem z Berlína.

Pátek, jakožto den odpočinku mi po dlouhé době přinesl příjemné chvíle s knížkou. Na to, jak moc miluju knihy a kolik moc jich vlastním a ještě vlastnit chci, se k nim v poslední době dostávám pramálo a několik hodin určených jen pro čtení a popíjení čaje pro mě bylo darem z nebes.

V sobotu jsme se konečně odhodlali něco podniknout i přes mou nemoc a vyrazily tak s tátou do Fashion Arény a následně na Čerňák a započali tak honbu za dárkem k narozeninám - Stříbrný řetízek na krk. (Mám doma spoustu přívěsků, ale řetízky mi k nim nějak chybí, bud žádné nebyly a nebo se mi nedopatřením podařilo je přetrhnout, a tak jsem za tento opravdu ráda.) A celý den jsme zakončili večeří a posezením.

A neděle s pondělím? Pohoda, odpočinek a správné prázdninování (Ikdyž pro mě s přídavkem léků.), tak bych popsala poslední víkendový den. A balení, bručení, marný pokus o velikonoční tradici a hraní na x-boxu by zase byla výstižná slova pro pondělí.

A jak jste trávily prázdniny Vy? Máte speciální zvyky na Velikonoce? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat