pátek 10. dubna 2015

Nákupy březen

Jsem tady znova a jelikož jsem nemocná a jediný můj outfit pro tento týden je pyžamo a hromada kapesníků okolo jako doplňek, rozhodla jsem se, že Vám místo outfitu dám článek trochu jiného kalibru a to nákupy za březen. A když myslím nákupy, tak ty módní a lehce kosmetické.

Vezmeme to od začátku a to návštěvou Prahy během jarních prázdnin. Dojela jsem ze Vsetína a táta mě rovnou vysadil v Metropoli Zličín se zbytkem peněz z Vánoc a já se vrhla na všechny obchody poblíž. Nakonec jsem však uspěla ve dvou z nich a to v Camaieu a C&A.
Do Camaieu jsem zavítala hlavně kvůli obrovskému nápisu hlásající slevy a taky kvůli pěknému výběru sáček. Já sama jsem už pěkných pár měsíců sháněla jedno béžové. No nakonec jsem našla něco úplně jiného, než jsem hledala, ale přitom mě to naprosto nadchlo. Sáčko sice není jen tak obyčejně béžové, ale střihem mi naprosto sedí a jsem s ním spokojená.
Sáčko však není to jediné, co jsem si z Camaieu odnesla, ale na mou obranu, ta druhá věc nebyla plánovaná. Přišla jsem k pokladně, paní se na mě mile usmála, nabídla mi zákaznickou kartičku, tak jsem si řekla proč ne, ukrátím si chvíli a takové věci se vždy hodí.  A nakonec mi řekla at si vyberu jestli chci tmavé nebo světlé brýle a když jsem na ní koukala jak puk, tak objasnila, že platím víc jak 500 Kč, a že k mému nákupu dostanu zdarma brýle. No radost mi to udělalo neskutečnou. Škoda jen, že byly na výběr pouze "pilotky" nebo jak se těmto brýlím říká a ty mi úplně nesedí, ale zase je to něco nového do mé sbírky.

Jak už jsem říkala byla jsem nejen v Camaieu, ale i v C&A a to rovnou dvakrát. V jeden a ten samý den.
Poprvé jsem vešla dovnitř a nadšeně sebrala obyčejné černé tričko s bílými detaily, sadu šátků - jeden puntíkatý a jeden s květinami, které dohromady vypadají naprosto perfektně a mohli jste je vidět TADY a pásek mentolové barvy (Ikdyž na fotkách tak asi úplně nevypadá.) načeš jsem si chvilku zasněně prohlížela koženkový černý batoh, protože vypadal přesně tak, jak jsem si ho vysnila. Ale nevzala jsem si ho. Tedy ne při první návštěvě.
Při té druhé, kdy jsme v sobě už měla Starbucks na posilnění jsem vletěla dovnitř s myšlenkou, že ten batoh (Mohli jste ho vidět TADY.) prostě potřebuju, sebrala ho a při cestě k pokladnám si všimla mentolových džínsů, které tam taky nezůstaly.

A s nákupy nekončíme, ale přesuneme se do Arkádů Pankrác, kde jsem veškeré peníze z karty nechala v New Yorkeru, ale stálo to za to.
Jako první mě uchvátily stojany s mikinami za takovou cenu, že jsem nevěděla jestli se smát nebo brečet štěstím a tak jsem si místo toho z té hromady vybrala tři ty nejlepší a pro mě nejvíc top. První mikina není tak úplně mikina, rukávy a ramena jsou z normálního šedého mikinovitého materiálu, ale barevný - červeno-tmavěmodro-bílo-zlatý (Ale ta zlatá tam zrovna moc vidět není.) základ je spíše jako svetr. Druhá mikina je černá s kytičkami a jakoby 3D kosočtvercovým vzorem. A třetí a zároveň poslední mikina je čistě bílá ozvláštněná průhlednými částmi na rukávech a u ramen.
No a teď ta zajímavější část a to konkrétně dvě sukně. Už nějakou dobu hledám černou sukni do pasu, ale zatím byly všechny buď ze špatného materiálu, anebo příliš krátké. No tato je skvělá. Materiál příjemný, dlouhá akorát a má i kapsy. A navíc ji měli i v roztomilé růžové verzi s puntíky.
Dovolím si nákupy v New Yorkeru doplnit o malý příběh, jinak bych to nebyla já: Šla jsem spokojená ke kabinkám, trochu bojovala s váhou všech věcí a říkala si, že tohle mě třeba ty sukně nosit donutí a co nevidím přímo přede mnou? Stojan s bundičkami a kabáty ve slevě a přesně tam, jeden z posledních, na mě kouká koženkový černý taktrochu křivák. A ano hádáte správně, nechat ho tam bylo nemožné!

Člověk by si řekl, že jsem už skončila (Vážně je na čase.), ale březen byl už jen díky tomu, že se blížily mé narozeniny a já vše odůvodňovala slovy "Kdyžtak to budu mít od někoho k narozkám.", trochu víc nákupový a tak pokračujeme!
Jak jste si mohli všimnout v tomto příspěvku udělala jsem si s tátou výlet do Berlína a i tam jsem lehce podlehla nákupům. Hrdě však hlásím, že je to tak minimální, až se sama sobě směju.
Na náměstí jsme viděli Primark a já jako fanda oblečení a hlavně toho levného, jsem tam měla naplánovanou cestu už od první minuty, co jsem zjistila, že tam je a taky jsem si z tama hodlala něco odnést. Co jsem si koupila spíše jako basic kousky jsou dvě trika. Jedno bílé s nápisem a květinovým "rámem" a druhé dočervená se spoustou ananasů. A možná zrovna tohle nebudou trička, které budu vystavovat světu, ale i pod mikiny a svetry musíme něco nosit ne?
Co ale rozhodně bude kousek, který chci využít hned, jakmile to půjde, je psaníčko. Zbožňuju béžovou, přijde mi tak nějak ke všemu a ta barva, která s béžovou na psaníčku sousedí, je naprosto skvostná. Najít v obchodě baleríny stejné barvy, tak je beru, ikdybych psaníčko v životě neměla. Prostě nádhera. Lehká, svěží, jemná, ale stále ne nudná barvička tak akorát na jaro nebo léto.

A k oblečení patří co? No boty. A já přidávám třetí město do seznamu měst, kde jsem v březnu nakupovala a to Vsetín. Už dlouho jsem koukala po tmavě-modrých adidaskách ve Sportisimu, ale jakmile jsem do obchodu došla, čekalo mě "milé" překvapení a to sice, že mé vysněné boty už nemají a tak jsem si znova prošla obchodem a zamilovala se do běžeckých Nike.
No a aby toho nebylo málo, tak se mi rozbil podpatek na bot, které jste měli šanci zatím vidět jen jednou a ZDE a musí se dát podrazit, takže jsem si ještě narychlo koupila jiné černé boty a to ve stylu Chelsea boots v Deichmannu.

Slibuju, že už končím a to zmíněnou kosmetikou. Jedná se o dvě "rtěnky". Tou první je Baby lips z jejich Electro řady a to v odstínu Strike a rose, který je tedy ještě z Berlína. A druhou je Astor Moisturizing lipstick v odstínu 503 - cheeky red. Tmavě rudá opravdu je, občas připomíná krev, ale když se obtiskne vypadá opravdu nádherně, jen si na ni musí člověk zvyknout. A já konkrétně se někdy odhodlat k tomu, aby se mnou šla i do města a ne jen k počítači. :D

Tak to byly mé nákupy za březen. Je jich na můj vkus až příliš, ale nějak se to sešlo a rozhodně ničeho nelituji. :) Omlouvám se, že jsou věci jakoby na jiných pozadích. Pozadí je stále stejné, ale sluníčko si dělalo co chtělo a i můj fotoaparát bohužel snímá určité barvy sytěji než jiné.
A co jste si koupili za březen Vy? Bylo toho dost, nebo jste se spíše drželi při zemi? :)

2 komentáře:

  1. Sylvulíne, asi přijedu a ukradnu ti tu růžovou sukni s puntíčkama :D je úplně boží ^^ a to červený tričko s ananáskama je úplně ke spapkání :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen pojeď :D
      Že jo? :3 Taky bych ho úplně snědla :3

      Vymazat