středa 15. dubna 2015

Double denim

Dnešní outfitem jsem se tak trochu zařadila do obrovské masy lidí nosící "Double denim" outfity. Vždy se mi líbily džínové košile a vzhledem k tomu, že legíny moc nenosím, nosila jsem k nim jak jinak než džíny, ovšem naprosto odlišného odstínu nebo dokonce celé barvy. No dnes jsem na to šla jinak.
Stále víc a víc se mi líbí outfity, kde má člověk top i kalhoty z džínoviny a ke všemu podobné nebo dokonce stejné barvy. Protože pak máte v podstatě volnou ruku a můžete si vybrat jakoukoliv barvu doplňků, ačkoliv já zůstala u klasické černé a barvám se zatím moc neoddala.

Džíny svou sytou barvu již dávno ztratily, ale já je miluju právě pro to, jak nevýrazné a doplňující umí být a pokaždé, když vím, že bych si lámala hlavu, jaké kalhoty vzít, ale bohužel spěchám a mám jiné starosti, prostě šáhnu po těchto.
Košile je obyčejná džínová ozvláštněná kousky tmavší džínoviny na jakoby "random" místech (Ale přitom to pořád působí spořádaně.) a já ji do větrného počasí doplnila už jen o koženkovou bundičku.


Jako doplňky jsem pak zvolila černo-stříbrný jednoduchý náhrdelník, tak trochu připomínající řetěz, spirálové černé náušnice, jež díky vyčesaným vlasům krásně vynikly a černé sluneční brýle s kamínky na vrchní straně předku. (Zní to divně, ale chápete, co tím myslím ne? :D)


Kalhoty - C&A
Košile - New Yorker
Bundička - New Yorker
Náhrdelník - New Yorker
Náušnice - Byl to dárek, ale myslím, že nebyly z Čech :)
Brýle - Takko

A co říkáte na double denim Vy? Nosíte to občas? :)

1 komentář: