neděle 26. dubna 2015

Do Prahy za podnikáním (a nákupy)

Zdravím! Tentokrát s článkem o mém cestování. Dřív než začnu se však chci omluvit. Vím, že ve středu nebyl klasický outfit, ale nemusíte se bát, příští týden už normálně bude, jen mi tentokrát nevyšel čas.
A kam jsem vlastně cestovala? Do Prahy. Ti co mě znají si řeknou, že to není nic významného, že jsem v Praze pořád, ale tentokrát jsem jela do Prahy se školou a hlavně se Sárinkou.

Vyjíždělo se ve tři ráno, což byl celkem masakr, ale na druhou stranu nebylo nic lepšího, než zavolat kamarádovi a vzbudit ho z jeho zimního spánku. :D K našemu cíli, což byla Galerie Harfa jsme měli v plánu dojet před osmou, ale vyskytlo se pár menších problémů a tak jsme dojeli s lehčím zpožděním. A pak? Pak jsme měli volno.
Ne příliš hrdě hlásím, že jsme volný čas vlastně pořádně nevyužily. Nasnídaly jsme se a obešly si obchoďák. Bylo trochu zvláštní chodit kolem obchodů, zatímco byly zavřené, a jediní lidé, co kolem nás procházeli, byli lidé spěchající do horního patra s fast-foodem (Aneb snídáme zdravě, že ano? :D).
Zhruba kolem deváté jsme se sešly s mým tátou, lehce si popovídali a došli na metro, odkud se táta vydal do práce a my na Černý Most. Upřímně jsme tam jely hlavně proto, že jsem chtěla Sárce ukázat obchod Sinsay, který jsem si osobně v poslední době velmi oblíbila a také proto, že harfa není tak velká, aby člověka zabavila na celý den.

Po lehkých nákupech jsme se vydaly zpátky do Harfy prošly si obchody, sedly si na patník a obědvaly, vrátily se a obcházely harfu pořád dokola a chvilku dokonce počítaly chemii, abychom měly aspoň trochu dobrý pocit, že jsme pilné studentky. Vlastně se toho tak moc nestalo.
A proč jsme tam vlastně byly? Kvůli akci pro podnikatelské školy a to konkrétně "Já studentská firma roku", kde žáci měli vlastní stánky se zbožím co prodávali a snažili se zaujmout. 

Jinak fotek jak vidíte moc nemám. Fotila jsem fakt málo, vlastně vůbec a víc jsem se snažila točit, jenže problém byl, že všechno je kvalita telefonu, navíc já se skoro pořád smála nebo mluvila a do toho ta chůze... Takže se videa dost třepou. A také samotný program na úpravu mi v této velikosti a formátu video udělal nekvalitnější, což je ale jak jsem zjistila možná dobře, protože při větší kvalitě bylo vidět, že záběry z telefonu není dobré natolik zrychlovat. Já si to však nemohla odpustit a tak jsem Vám celý (Hodně se třepající.) den shrnula do videa. 
Když už nic tak si aspoň můžete poslechnout písničku, kterou jistě všichni znáte.
video

Slyšeli jste o akci, která se konala v Galerii Harfa? :) Byl se tam někdo z Vás podívat?

Žádné komentáře:

Okomentovat