středa 1. dubna 2015

Aprílové počasí

Ačkoliv jsem "dnešní" outfit fotila už v pondělí a nadávala, že nás zastihly kroupy, počasí se nezměnilo a já bych tak klidně mohla říct, že jsem fotky fotila dnes.
Vyšly jsme za slunečné chvilky, nafotily tři fotky a   začalo se smrákat. Nevzdávaly jsme to a rozhodly se fotit dál i přes neustálé přejíždění aut. Až najednou začalo pršet a netrvalo dlouho a déšť se změnil v kroupy, při kterých se fotit nedalo (Ne, že bychom to nezkusily, jen se na všech fotkách mračím, směju a nebo křičím "To bolí. Au můj obličej".), takže jsme to nakonec vzdaly a odešly domů se zhruba šestinovým počtem fotek, než je pro mě obvyklé.

Fotky v kabátě nedopadly tak zle, nebyla mi v něm zima a na začátku ještě nepršelo, takže jsem se usmívala a nebo se naopak snažila o poker face.

Teď už k samotnému outfitu, který je naprosto tuctový, ale já ho mám i tak ráda pro jeho pohodlnost. Čistě bílé tričko jako základ a naprosté must have, džíny s vyšším pasem a lehkým "plísňovým" vzorem, jež jsem si velmi oblíbila kvůli jejich pohodlnosti. Červenou košili kolem pasu zase miluj pro její střih, který (Když je takto uvázaná.) dokáže zakrýt boky, černé boty tak trochu stylu Chelsea boots (Po kterých jsem vážně dlouho toužila.) a batoh, do kterého se vleze víc než byste řekli a můžeme vyrazit.

Ke všemu jen jediný doplněk a to zlatý náhrdelník na rozbití bílého topu a samozřejmě pásek, který se k outfitu nehodí, ale kalhoty mi bez něj padají, takže se omlouvám.

No a to je celé. :) Jednoduché, pravda tuctové, ale pohodlné a přesně takový ten typ oblečení, co na sebe hodíte, když už vážně nevíte co se sebou a nechcete se úplně schovávat do mikin s kapucí.

Tričko - C&A
Džíny - Zara
Náhrdelník - Byl to dárek, ale tuším, že Tally Wejl
Boty - Deichmann
Batoh - C&A
Kabát - Tally Wejl
Košile - Nedokážu vůbec říct, už je to nějaká doba, co ji mám

A co Vy? Co si oblékáte, když se Vám nechce parádit? :) A jak zvládáte toto Aprílové počasí?

Žádné komentáře:

Okomentovat