středa 11. března 2015

Proč jsem si založila blog?

Založení nového blogu s sebou může nést mnoho důvodů, očekávání a určitých cílů. A u mě tomu není jinak.
Už nějakou dobu sleduji různé blogery/ky a youtubery/ky a říkám si, že musí být skvělé se takhle s lidmi poděli o své zážitky, myšlenky a nápady. Že Vám reakce lidí můžou lehce zvýšit sebevědomí a také si díky ním uvědomíte své chyby a zlepšíte se. 

A co je můj důvod?

Nejvíce mě asi žene chuť vyzkoušet něco nového, zjistit, jestli bych našla zálibu, která mě chytne a už nepustí a v neposlední řadě chuť se podělit o své zážitky názory. I kdyby je nikdo nečetl, můžu se za pár let podívat zpátky, zasmát se sama sobě a zasněně se usmívat u vzpomínek na cestování. 


Blog místo deníku?
Proč ne? Papírové deníky jsou sice klasika a pokud svůj deník vedete pěkně dlouho, tak jste tak trochu cool, protože, málokdo zvládne vést zápisky o svém životě dlouhodobě, ale takovou knížku můžete snadno ztratit, zamazat nebo zničit. Ale internet? Internet je věčný a i když svůj blog smažete, vždy je šance, že se někde něco najde.

Proč právě blog?
Můžete chatovat s přáteli na FB, můžete si psát esemesky, ale urovnat si své myšlenky, popřípadě popsat určitý zážitek můžete nejlépe delším textem a blog, šance, že Vaše příspěvky někdo čte (A pokud máte štěstí, tak je má i v oblibě.), Vás donutí opravdu si vše urovnat ve své hlavě, sepsat to a hlavně to NEODLOŽIT NA ZÍTRA.

Jaké mám cíle?
Začít a nepřestat po prvním týdnu. Oblíbit si blogování a zlepšit si styl psaní. A také ukázat Vám všem a hlavně sobě, že i normální člověk s normálním životem, se může cítit NENORMÁLNĚ.

A co vy? Máte blog? A proč jste si ho vlastně zakládali? A pokud ne, uvažujete o něm? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat