neděle 29. března 2015

Polemizování, hokej a předčasná oslava

Tento víkend se bohužel pro mě nenesl v duchu cestování (Ačkoliv já už vím, že ten příští tomu bude zase jinak.), ale i přesto jsem kromě svého lenošení a nic nedělání stihla strávit čas se svou rodinou a nyní bych se o to s Vámi chtěla podělit.

Možná bych měla začít postupně a tak začnu sobotou, kdy jsem se spolu s Lucinkou vydala na dlouhou cestu za doplněním kofeinu, přičemž jsme si obě popovídaly (Nebo v našem případě spíše hodně po-polemizovaly :D) a probraly důležité věci, jako je například Světový mír, Náboženství nebo třeba Historie prezidentů v Americe, protože co jiného můžou holky našeho věku probírat, že ano? :D

Došly jsme až ke mně domů, kde se Lucinka prohodila s maminkou a vyjely jsme si pro lístky na hokej, na který jsme pak jako největší fanynky a hvězdy přišly na poslední chvíli a očividně tak daly některým návštěvníkům víru v prázdné místa, takže jsem se jim o přestávce snažila vysvětlit, že tu žádné dvě volné místa nejsou, že ty jsou naše, a že jsme si s mamčou daly trochu načas.
video
Nicméně hrdě hlásím, že jsme vyhráli 4:1 (A nechtěla jsem to říkat, ale určitě to bylo tím, že všem těm hokejstům prostě nosím štěstí!), takže Vsetín čeká ještě jeden zápas proti Přerovu a to zítra.
video


No a aby to nebylo jen o hokeji a já nevypadala jako největší a zároveň nejhorší fanoušek ever, protože jsem prý kdysi (Naštěstí ne v sobotu.) nazvala puk míčem, tak se s Vámi podělím i o mém dnešním programu a to sice návštěvě babičky, dědy a prababičky, kteří mi přijeli předčasně popřát vše nejlepší k mým nastávajícím sedmnáctinám.
A ačkoliv je trochu zvláštní připíjet a dostávat dary, když Vám pořád ještě je šestnáct, musím říct, že dárky jsou přesně pro mě. Sladkosti a peníze, za které si člověk může koupit další sladkosti.. Je snad něco lepšího? 


A co jste dělali o víkendu Vy? :) Fandíte hokeji?

Žádné komentáře:

Okomentovat