středa 25. března 2015

Kabát jako Karkulka

Počasí pochmurné, nálada ne zrovna dobrá a celková nesoustředěnost a hlavně únava. To vše zní jako důvody, proč se na něco, jako je příspěvek na blog, vykašlat a proč jít raději spát. Navíc, když máte představu o tom, jaký kousek oblečení chcete ukázat světu a nakonec ho nejste schopni zkombinovat.
To vše se mi dnes stalo a já tu stejně píšu článek o kabátku aka Červená Karkulka (nebo -A z Pretty Little Liars), který alespoň trochu rozjasnil tmavé barvy okolo a říkám si, že jsem udělala dobře, když jsem překonala lenost a vyšla spolu se Sárinkou ven, abychom něco nafotily.

Jako základ mám dnes černou košili s bílými puntíky z materiálu, který se absolutně nekrčí a podle mamči i rychle schne (Já to ještě prozkoumám, nikdy mě nenapadlo sledovat, jak rychle nám schne oblečení na věšáku :D), kterou jsem zastrčila do černých celkem úplých džínsů, jež jsem zvolila kvůli tomu, že mají lehce zvýšený pas, což se vždy hodí, pokud si do nich chcete svršek zastrčit. Pod límečkem se pak schovává náhrdelník řetězového typu jako malý nenápadný šperk a také pomocník, když se mi límec všelijak krčí a ohýbá, takto aspoň zůstal na svém místě. A k tomu všemu konečně dostala šanci má malá puntíkovaná aktovečka přes rameno, jejíž puntíky jsou sice mnohem větší než ty na košili, ale o to je to zajímavější.

K tomu všemu ničím zajímavé, ale pohodlné a kvalitní (Uznávám, že v mém případě dosti okopané.) černé kožené boty na podpatku, aby pohledy ostatních mířily na košili a ne na nohy. Červená rtěnka vypadajíc, že je zde jen na rozbití toho černobílého vzezření, ale ve skutečnosti je tu ještě z jednoho prostého důvodu a tím je stejně sytě červený kabátek jakožto oživení a doladění celého outfitu. A můžeme vyrazit. Kam? Kamkoliv.

Džíny - HM
Košile - Netuším dostala jsem ji od mámy
Kabát - Orsay
Boty - Tuším Salamander, ale jistá si tím nejsem
Aktovka - Terranova
Náhrdelník - New Yorker

Co myslíte? Jde to? Čím rozbíjíte nezáživné outfity vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat