středa 18. března 2015

Černo-bílá klasika

Dnešní den byl nádherný, svítilo sluníčko, já měla ve škole nesmrtelnou černobílou kombinaci a kamarádka měla volno, takže jsem neváhala, nalakovala si nehty, vytáhla ji ven, vrazila ji do ruky fotoaparát a asi třicetkrát ji řekla, že nevím, co mám udělat.

Když sluníčko svítilo, bylo příjemně teplo a vy jste se tak mohli procházet jen v mikině a bundu si nést v ruce.

A přesně pro tuto chvíli jsme zvolila outfit skládající se z černých upnutějších džínsů (Ty teda nebyly vždy zrovna černé, protože na sebe nachytaly všechny smítka, které jste viděli a dokonce i ty, kterých jste si nevšimli.), bílého tílka, bílé mikiny, jež je na první pohled obyčejná, bez potisku, zkrátka ke všemu, ale poté vás překvapí průhlednými proužky na rukávech a na ramenou, bílých plátěných tenisek (Které nejsou zas tak bílé, ale není to na těch fotkách díky bohu vidět.), slunečních brýlí a setu dvou šátků v tmavě-modrém až černém odstínu.

Když však fouklo, dostal se mi k tělu přes průhledné části nepříjemný chlad a já tak na mikinu přehodila jarní "koženou" bundičku.

Vše doplněno jemně růžovou rtěnkou ve snaze odhadnou barvu květin na jednom z šátků (Důležitým slovem je ta SNAHA.), drdolem zamotaným minutu před odchodem s tím, že si ho pak "kdyžtak rozpustím".

A prstýnky, se kterými za mnou ráno přiletěla máma se slovy že "Ty dva si prostě musím vzít, když jdu v té černobílé". Takže díky mami :)
Na závěr chci poděkovat mé skvělé fotografce Sárince, která to se mnou vydržela a nafotila vše co jsem chtěla a to co jsem nechtěla, ale byla jsem ráda, že to mám.

Džíny - HM
Tílko - HM
Mikina - New Yorker
Bunda - New Yorker
Šátky - CaA
Brýle - Takko
Boty - House

A co říkáte na černobílou kombinaci vy? Nosíte ji rádi? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat